söndag 24 mars 2013

Busy as a bee

Hej lilla blogg och alla som fortfarande läser här! Fullt upp har jag, i livet och på jobbet, och bloggen hinns inte riktigt med. I veckan som gick har jag jobbat långa dagar samt åkt till Stockholm och hämtat vårt nya matbord. Äntligen känns vårt vardagsrum möblerat och klart! Vi hade invigning igår och stora killen ville absolut att vi skulle sätta upp ett band och klippa av så det gjorde vi förstås. Sedan tog den tuffa arbetsveckan ut sin rätt och jag somnade samtidigt som barnen... Men det är ju rätt skönt att kliva upp klockan 6 och vara helt utsövd!
Bilden kommer från mitt instagram och är ett smakprov från den gångna veckans jobb, en visningslägenhet.

Ha en skön söndag : )

1 kommentar:

  1. Jag håller koll här fortfarande! Hihi... klippa band! Vilken söt idé!

    Ha en fin dag! kram elin

    SvaraRadera