måndag 13 februari 2012

Nytt från House Dr

Häromdagen fick jag hem en hel massa fint från House Dr. Kolla in de här fina smyckeskrinen som funkar lika bra som förvaring för allehanda småplock.
Mina favoriter är de här ljuvliga tidskriftssamlarna, jag vill ha allesammans på en rad i min hylla. Snyggaste färgerna/mönstren någonsin om ni frågar mig : )
Nu är de populära och mycket prisvärda mattorna på lager igen.
Pennställ i nya färgkombinationer.


Och så till sist boxar som ser ut som böcker i nytt fint utförande. Mer nyheter hittar du här.

3 kommentarer:

  1. Så mycket snyggt!!! Älskar House Dr.Kram

    SvaraRadera
  2. Verkligen lovely! Vill ha allt. :-)

    SvaraRadera
  3. Hej Ylva, jag har ju glömt att svara dig ang "tidningshyllan". Och tyvärr så är det väl för din del inget glädjande svar jag har heller :)

    Hyllan har suttit i mammas och pappas uthus sedan sjuttiotalet och jag roffade åt mig den vid deras flyttstädning. Bra för mig och mindre bra för dig :)

    Jag undrar om det kan vara String, värt att googla kanske...

    SvaraRadera