onsdag 8 februari 2012

Grön Billy

Vilken ljuvlig bild jag hittade hos Lisa på Krutrut! Jag har sneglat på den gula Billy-hyllan lite men tyvärr hittar jag ingen plats för den här hemma. Det är i vilket fall som helst inte läge att köpa möbler just nu eftersom vi snart ska utrymma vardagsrummet. Men det hindrade oss tydligen inte att gå händelserna lite i förväg och köpa en ny soffa med schäslong. Får väl ha den i köket i en vecka sedan... Och tack Therese för tips o inspiration: gamla soffan är såld på Blocket och vi är så nöjda med Karlstad/Isunda grå.
Foto: Krutrut/Lisa

5 kommentarer:

  1. Ja, då har vi samma soffa nu! Jag kör på den vita men köpte även en Isunda grå. Vad blir det för kuddar i nya soffan?

    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  2. Såg de gula och gröna hyllorna på Ikea senast och grämde mig över att jag rätt nyligt köpt vita. Lite färg hade livat upp vårt lilla "bibliotek".
    Och haha, den soffan hamnar mycket troligt hos oss med :-)

    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Å ni sålde den? så bra!

    Jag vill se bild på det nya!! =)

    SvaraRadera
  4. Jag önskar att jag skulle ha plats för en grön eller gul Billy med glasluckor. Jag älskar den!

    SvaraRadera