torsdag 8 december 2011

Gult inte fult

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, gult är fint!!



När Frida skrev om Wallstuff häromdagen mindes jag den fantastiska lägenheten ovan. Så snygg hela lägenheten och golven var finast av allt tror jag. Jag är väldigt sugen på att klicka hem tavlan men ni ska veta att det är mycket jag är intresserad av att klicka hem för tillfället. Ojoj, vilken önskelista jag har på Etsy till exempel, men det får jag visa en annan dag.

Igår bakade vi pepparkakshus. Min 5-årige son har designat årets variant, hoppas vi får ihop det enligt önskemålen (hemliga luckor, elledningar och balkonger...)
Bilder: Alvhem och Wallstuff

3 kommentarer:

  1. Håller med dig alldeles. Gult är den snyggaste av alla. Outstanding färg utan tvekan. Ha det!

    SvaraRadera
  2. Hittade precis hit via "Någons Fru's" blogg och tänkte bara säga hej.
    Vi verkar ha samma intressen du och jag så det blir säkert fler besök.
    Du får gärna kika in hos mi för lite inspiration från hur jag inrett vår lägenhet i stan och huset i Båstad.

    Mvh Mrs G

    SvaraRadera
  3. Å så fint! kolla in min gula jul!
    Snart kommer tapen jag köpte från dig men
    Hälsningar
    MONika

    http://guljul.blogspot.com/

    SvaraRadera