onsdag 17 augusti 2011

Kurser


Jag är lite sugen på att gå någon kurs, kanske inom foto under hösten. Är ju inget vidare på att ta egna bilder och skulle gärna bli bättre på det. Det verkar finnas kurser i det mesta och på Medborgarskolan hittade jag istället en kurs om Facebook. "Facebook är en sida där man delar bilder och information om sig själv, så som en alldeles egen anslagstavla" Så vill du lära dig mer om fejjan och har 1060 kr som ligger o bränner i bakfickan så kan du söka dig dit :) Vem vet de kanske har fotokurser med men så lång kom jag aldrig i min research!

5 kommentarer:

  1. Hahaha :)
    Jag brukar bli så sugen på nästan alla deras kurser, foto, smycken, målning etc. men facebook-kursen tror jag att jag hoppar över.

    SvaraRadera
  2. :D hihi så mycket bränner inga pengar i mina fickor, fotokurs däremot är jag oxå intresserad av....

    SvaraRadera
  3. Hihi! Jag funderar lite på att gå en kurs i kantarellsök med Semla (hunden alltså). Det kanske kunde betala sig i slutänden t o m?

    SvaraRadera
  4. Fotokurs låter trevligt, finns mycket man kan lära sig :)

    //Johanna

    SvaraRadera
  5. Haha! Jag hade nog föredragit fotokursen framför fb-kursen. :-)

    SvaraRadera