lördag 27 augusti 2011

Den blå tråden

Jag hittade så fina bilder från danska Boligmagasinet. Mycket retrokänsla och mycket blått, som egentligen inte är min favoritfärg direkt men här var det så snyggt!
Men ser man på, en snygg duk från Rosenberg CPH : ) Jag gillar ju deras dukar massor, så underbar kvalitet. (Psst. Just den här varianten har jag rea på just nu. Men skynda om du gillar den, sista exet!)
Och så ett sött barnrum med Hollystapeten. Jag tror jag smäller av. Älskar det där klövermönstret så mycket! Jag har just hängt upp ett par av dessa lampor i mitt arbetsrum så jag sitter och kikar på dem allt som oftast. Vill du se mer bilder från hemmet så finns de här.
Foto Tia Borgsmidt/ Boligmagasinet

6 kommentarer:

  1. tavlan som syns på översta bilden verkar superfin!

    SvaraRadera
  2. Ja de har verkligen hittat en blå tråd- snyggt! Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Maja på 64 kvadrat27 augusti 2011 kl. 19:53

    älskar själv blått så jag e nöjd :-)

    SvaraRadera
  4. Ja, verkligen fint!! Jag är också otroligt förtjust i den där Hollytapeten.

    SvaraRadera
  5. Åh vad fint! Jag gillade vardagsrumsbordet, får kanske måla vårt lilla barnbord med en skiva i avvikande färg?...

    SvaraRadera