onsdag 8 juni 2011

400

Nu är jag back in business igen. Har saknat min lilla bloggvärld:) Tiden kommer att vara otroligt knapp den närmsta tiden men jag hoppas kunna kika in här (och hos er!) då och då i alla fall. Idag skriver jag inlägg nummer 400 här på bloggen. Jag passar på att presentera lite nyheter i butiken för er, först ut är den fantastiska lampan i papier maché från Rie Elise. Sista exet hos leverantören knep jag.
Jag har också fått hem pappersark från Rie Elise. Helt underbara är de och jag bara längtar efter att sätta mig ner och skapa något av dem.
Sist men inte minst vill jag presentera duken Ming Stripe Lilac. Gör ett helt rum om man lägger den på bordet. Eller gör en hel utemiljö om man lägger den på trädgårdsbordet. Jag kan inte få nog av detta mönster, har just satt saxen i ett sådant här och sytt två kuddfodral. Hur lätt som helst egentligen och blev så fint med två avlånga kuddar.

2 kommentarer:

  1. Oj vad mycket fint- men du duken blev jag kär i vart kan jag få tag i den? Kram Johanna

    SvaraRadera