söndag 17 april 2011

Kryddstarkt

Jag har fått en liten sneakpeek på Ikeas tillfälliga designkollektion kryddstarkt. En del lite roliga grejer måste jag säga. Ett par favoriter har jag, bland annat bordet ovan med halsband. Helt out-of-character för att vara mig, men ibland är det just det som är kul kan jag tycka!
Och 399 kr som bordet Agust ska kosta kan jag tycka är väldigt överkomligt!

Antalet möbler är mycket begränsat, rottingstolen som finns i olika färger finns bara i ett par hundra exemplar så det gäller nog att vara på plats när möblerna släpps den 5 maj.
Men det var just det som var kruxet. Kollektionerna kommer bara att finnas på åtta utvalda varuhus varav två i Stockholm, två i Göteborg, två i Skåne och så Uppsala och Västerås. Jag måste nog säga att det var lite skevt fördelat över varuhusen?

Så jag som gissningsvis inte tar mig från stan den 5 maj får nöja mig med att kika på bilderna. Jupp. Lite snopet. Nu släpper jag det.... Ha en skön söndag!

3 kommentarer:

  1. kule stoler! likte fargespillet! Ikea sier du? må kanskje ta en tur:)

    SvaraRadera
  2. Rottingstolarna var jättefina! Vi har nog ingen plats för dem men man blir ju lite sugen ändå...

    SvaraRadera
  3. å vilka fiiina stolar. nästan lite skönt att de inte kom hit till småstaden så slapp man hetsa dit ;)

    SvaraRadera