fredag 25 februari 2011

Nytt märke i butiken


Äntligen dök den upp, min stora leverans från House Doctor. Jag är eld och lågor, så mycket kan jag säga. Vill ha en av varje till mig själv minst.... (Den gröna flaskan på bilden kommer längre fram i vår) Den genomskinliga har jag redan ställt på display i vardagsrummet. Helt underbar! Och den lilla porslinslampan ska jag nog kunna få upp någonstans i helgen.

Jag skulle kunna fortsätta forever and ever men nöjer mig med att säga att trådbackarna kommer jag att göra plats för i mitt badrum, hur fina och praktiska som helst. Nähäpp, nu ger jag mig, måste göra lite små justeringar inne i butiken. Har en superskön avslutning på fredagen!

9 kommentarer:

  1. Så fina saker!! :) Ha en trevlig helg!
    Kram Annaleena

    SvaraRadera
  2. Måste genast in o kika på allt fint....

    Ha en underbar fredag!

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Härliga färger...Känner att hela kroppen skriker efter FÄRG!!! och LJUS...

    SvaraRadera
  4. Oj, stolarna är jag helt galen i! Mycket fint du har i butiken!

    SvaraRadera
  5. Jo, kikade på stolarna, eller rättare sagt de fina pallarna, hur höga är de?

    SvaraRadera
  6. Anna, de är 47 cm! Jag mailar dig också ifall du inte kikar in här igen.

    SvaraRadera
  7. GUddd vad fina saker!! Förstår om du var eld och lågor! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Åh! Korgarna! Hade jag vetat att de skulle komma in skulle jag väntat med min beställning :) Får snart lägga en ny alltså :)

    SvaraRadera
  9. Wow, the white lamp is just beautiful. Thanks for sharing it.

    SvaraRadera