torsdag 23 september 2010

Paint it paint it paint it, paint it black

I väntan på den där perfekta stegpallen så kör jag vidare på en favorit från Ikea, Bekväm. Den passar i vilket rum som helst tycker jag. Jag läste i en dansk tidning att den ska komma i en svart och en vit variant, men den har lyst med sin frånvaro iallafall på vårt varuhus. Så jag tog saken i egna händer och målade en svart. Jag är så inne på svart för tillfället, tycker det är fint på både möbler och väggar. Det man hänger upp på en svart vägg framträder så fint sedan. Men det får bli nästa projekt det, vi har nog igång som det är. Kan behöva sklutföra ett och annat innan man går på nästa.

2 kommentarer:

  1. Blev kanonfin! Grannens är också charmig och kan väl inte vara helt omöjlig att hitta på loppis!?

    SvaraRadera
  2. Jag är inne på precis samma sak som du; helst en riktig stegpall, men Ikeas får duga så länge... :)

    SvaraRadera