torsdag 12 augusti 2010

Återblick och återfunnet

Nu ska det bli bilder av här på bloggen är det tänkt. Kamerasladden är återfunnen. Den låg på ett så oväntat ställe som dataväskan. Ingen ordning på nå't verkar det som, framför allt hjärnan verkar vara lidande. Jag hittade de här bilderna från i somras då vi var på besök på Östergötlands Ullspinneri.
Här har jag haft prao en gång i tiden. Jag skulle också kunna tänka mig att ha kontor så här. Själv har jag just klippt ner en ros som tidigare ramade in hemmakontoret på ett liknande sätt. Den förhatliga dräneringen är ju inbokad och tills dess måste vi flytta de växter vi vill ha kvar.

Ullspinneriet drivs av Ulla-Karin Hellsten och hennes man. Hon har designat den fina fårfilten som finns i olika färger. Här hemma har vi en brun barnvariant och en grå i större storlek. De är fantastiskt fina och varma.
Bilder: egna, nederst Omkultur

1 kommentar:

  1. nu har jag kollat igenom dina inlägg från sommaren...Innan jag började var jag aptrött och grinig. Nu är jag piggelin och sugen på fix å trix här hemma. din blogg är som ett härligt krumelurpiller med energi. Tack! kram!

    SvaraRadera