lördag 12 juni 2010

Önskelistan - bord


De här borden har jag drömt om sedan jag först såg dem för ett par år sedan. De är inte billiga men jag får för mig att ytan borde vara någorlunda barnvänlig och inte bli repig och fläckig direkt. De är så fina att de är värda resan till Köpenhamn. De finns på Designer Zoo och heter Bönne efter sin form.
Bordet Flower från Swedese skulle passa fint till Laminon jag ska äga någon gång i livet. Men jag ställer mig frågande till den där kanten som kanske gör bordet lite svårt att torka av.


OMG! Det här underbara bordet från Stolab skulle få flytta in till oss när som helst. Så snart jag har 5000 över så...



Glasyta är inte riktigt min grej egentligen men det här bordet från Norrgavel är ändå väldigt fint. Jag har inte en enda möbel från denna affär men om jag skulle behöva inreda mitt hem med möbler från bara ett enda ställe så skulle jag välja Norrgavel, det är något visst med deras stil. Det är så nordiskt avskalat och tidlöst på något vis. Men fram tills de erbjuder mig ett helt möblemang så får jag väl köra vidare på mitt repiga och nagellacksfläckiga bord och min i övrigt charmigt nötta inredning : )

1 kommentar:

  1. Jag går förbi Swedese kontor nästan varje dag på väg till jobbet...har stått och dreglat över de borden mååånga gånger....:-)

    SvaraRadera