torsdag 11 februari 2010

Mia Blanche

Häromdagen snubblade jag över keramik som är något utöver det vanliga. Skulle lätt kunna tänka mig att äga det mesta Mia Blanche tillverkar!

Jag använder väl smöraskar liiiite för sällan för att det ska kännas motiverat att köpa en men jag tycker de ser helt fantastiska ut. Kanske dags att börja med det?

Jag tror att man får en whiff av vardagslyx om man dricker sitt kaffe ur en sådan här mugg med orientaliskt mönster. Jag är en sucker för vardagslyx men ibland glömmer jag bort det...

Bäst av allt: hemmabloggaren har en tävlig där man kan vinna en kruka. Jag räcker upp handen och vill vara med!

7 kommentarer:

  1. Smörasken var ju bara för underbar!

    SvaraRadera
  2. Ylva; Haha, jag vet!! Tala gärna om hur den var att sitta i. Sambon tycker jag är knäpp som vill ha en sådan som han tror "obekväm" soffa. Jag är rädd att jag aldrig får ta in den i vårt hus. Den är ljuvlig!!


    Mvh Malin Inspiration & design

    SvaraRadera
  3. Ja visst gör hon underbar keramik!
    Jag har tidigare gett bort en mugg i present, men har ännu inte köpt något själv.

    SvaraRadera
  4. Keramiken är helt underbar! Har själv suktat lite efter muggarna =)

    SvaraRadera
  5. Hej igen! Jag letar fortfarande efter den ultimata muggen! Den ska kännas hantverkad i keramik, vit, stadig i botten men inte klumpig, öra men inte nödvändigvis fat. Viktigast, lätt, nätt och tunn!! Kan detta vara vad jag söker? Har du upplevt de här muggarna i verkligheten? De är i vilket falll de snyggaste jag sett på länge! Har ett par från "Blås och Knåda" Jonas Lindholm som för tillfället får duga! Hej hej/Svägerskan

    SvaraRadera
  6. Jag har också ett inlägg om Mia Blance idag:) Jag vill ha allt hon gör, speciellt muggarna och krukan med orientaliskt mönster.

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  7. Hej hej!

    Så mycket fint hon gör, nu fick jag något nytt att suckta efter! :-)

    Önskar en härlig alla ♥-dag!

    SvaraRadera