onsdag 27 januari 2010

Favoriter från me&i

Så var då vårkollektionen från me&i här! Nu blir det ju inga fler bebbar för oss men tänkte möjligen, kanske, eventuellt köpa en sådan här snuttetrasa ändå. Kan ju vara bra som present tänker jag.
Folkabussarna gillade jag och det kan nog tänkas att någon av mina grabbar får en sådan här. Fin färgställning också tycker jag.
Om det inte vore så att mina pojkar redan hade ett stort antal svettisjackor så hade jag kanske satsat på denna.
Men ett par knickers får det nog bli iallafall, gillar svettiskvaliteten från meandi.
Och så var det ju det där med något till mig själv. Få se nu, jag har ju bara ett par vita frottéknickers sedan innan... De är faktiskt en verklig favorit och vitt har ju liksom en tendens att inte ha den allra längsta livslängden.
Men ett par svarta mysbrallor då?!! Ja jag får suga på detta en stund.
Bilder från me&i

7 kommentarer:

  1. De svarta brallorna såg ju riktigt farliga ut. Jag skulle ha på mig dem varje dag hela sommaren troligen. Busströjorna var ju härliga! Ungarna är helt KÄRA i sådana där bussar numer ju ;) (japp, fortfarande dagliga upgörelser om vem som ska få leka med folkabussen)!

    SvaraRadera
  2. Härliga barnkläder. Tror verkligen att barnen själva tycker det också. Min son har en turkos tröja med röda flugsvampar som är i samma stil som dessa kläder och vill alltid ha på sig den. Lilltjejen har samma fast som klänning och den går hon och plockar från sin byrå. Det är väl roligt med mycket färger och mönster.

    SvaraRadera
  3. Byxorna såg superhärliga ut.
    Me and I har verkligen en härlig vårkollektion i år.

    SvaraRadera
  4. Det var massor av snygga kläder. Speciellt trycken. Tyvärr gillade jag inte att det var "volanger" längst ned på mycket till mamma och dotter, så de låter jag bli. Swettisen och folkabussarna som du visar är underbara :-)

    SvaraRadera
  5. hur är det med Me and I egentligen?
    Måste man gå på party för att beställa?
    säljer du?
    eller hur funkar det?
    folka-tröjan är ju heeelt fantastisk! den vill min lillkille ha nämligen!

    SvaraRadera
  6. Vårkollektionen är jättefin! (mycket bättre än höstens) eller jag gillar nog överlag deras vårkläder bättre än höst tror jag... Ha det så bra.

    SvaraRadera
  7. svarta knickers anlände hem till mig idag, båda till mig själv & till grabbarna. blev också en del annat, precis som väntat :)

    SvaraRadera